A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Варварівська громада
Дніпропетровська область, Юр’ївський район

Перелік питань на знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти

Дата: 02.04.2019 16:02
Кількість переглядів: 126

Перелік питань на знання законодавства України

у сфері загальної середньої освіти

 

І. Питання на перевірку знання Закону України «Про освіту»

 

1. Право громадян на освіту.

2. Мова освіти.

3. Види освіти.

4. Складники та рівні освіти.

5. Форми здобуття освіти.

6. Інклюзивне навчання.

7. Керівник закладу освіти.

8. Громадське самоврядування в закладі освіти.

9. Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти.

10. Категорії учасників освітнього процесу.

11. Права здобувачів освіти.

12. Обов’язки здобувачів освіти.

13. Права педагогічних працівників.

14. Обов’язки педагогічних працівників.

15. Засади державної політики у сфері освіти та принципи освітньої діяльності.

 

ІІ. Питання на перевірку знання Закону України  «Про загальну середню освіту»

 

1. Основні завдання законодавства України про загальну середню освіту.

2. Поняття загальної середньої освіти.

3. Завдання загальної середньої освіти.

4. Здобуття загальної середньої .

5. Заклад загальної середньої освіти.

6. Форми навчання в закладах загальної середньої освіти.

7. Порядок зарахування учнів.

8. Учасники освітнього процесу

9. Створення, реорганізація, ліквідація та перепрофілювання закладу освіти.

10. Педагогічні працівники.

11. Трудові відносини в системі загальної середньої освіти.

12. Атестація педагогічних працівників.

13. Повноваження закладу загальної середньої освіти.

14. Управління закладу загальної середньої освіти.

15. Штатні розписи закладів загальної середньої освіти.

 

 

ІІІ. Питання на перевірку знання Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»

 

1. Мета та напрямки реформування загальної середньої  освіти.

2. Модель випускника за Концепцією «Нова українська школа».

3. Ключові компетентності за Концепцією «Нова українська школа»

4. Шляхи реформування загальної середньої освіти.

5. Реформування змісту загальної середньої освіти.

6. Реформування педагогіки загальної середньої освіти.

7. Реформування системи управління загальної середньої освіти.

8. Реформування структури загальної середньої освіти.

9. Реформування системи державного  фінансування загальної середньої освіти.

10. Строки та етапи реалізації концепції «Нова українська школа»

11. Завдання першого етапу реалізації Концепції «Нова українська школа»

12. Завдання другого етапу реалізації Концепції «Нова українська школа»

13. Завдання третього етапу реалізації Концепції «Нова українська школа»

14. Очікувані результати реалізації Концепції «Нова українська школа»

15. Обсяг фінансових, матеріально-технічних, трудових ресурсів реалізації Концепції «Нова українська школа».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                             

 

 

 

 

 

Зразок

ситуаційного завдання для перевірки професійних компетентностей претендентів на посаду керівника закладу загальної середньої освіти

        У педагогічному колективі вже неодноразово порушували питання необхідності загального обговорення змісту річного плану на наступний навчальний рік. Педагоги скаржилися, що адміністрація плану, їх ні про що не запитує, а вони лише виконують. Цього навчального року Ви як керівник вирішили запровадити колегіальний підхід до визначення пріоритетів роботи школи та складання змісту річного плану на наступний навчальний рік.    

 

 

 

Критерії

оцінювання тестувань і завдань для претендентів

на посади директорів закладів загальної середньої освіти

 

І ЕТАП

з/п
Тип
завдання
Кількість білетів 
Тривалість

виконання
Критерії
Обґрунтування
критеріїв
Бали
Макси
мальна

кількість

балів
1.
Перевірка знання
законодавства України
15 (по 3 питання у кожному) - за вибором

учасника 
Не більше

  60 хвилин
Відповіді

на тестові

завдання
Вірний варіант
відповіді

5

 

15

Невірний варіант
відповіді

0

 

Примітка: Під час проведення тестування його учасникам забороняється користуватись додатковими електронними приладами, підручниками, навчальними посібниками, іншими матеріалами, а також спілкуватись один з одним. У разі порушення кандидатом порядку проведення тестування він відсторонюється від подальшої участі в тестуванні, про що складається відповідний акт, який підписується присутніми членами конкурсної комісії. Кожне питання передбачає чотири варіанти відповіді, лише один з яких є правильним.  Кандидати, які набрали менше 7 балів, вважаються такими що не склали тестування та не можуть бути допущені до наступного етапу проходження конкурсу, про що складається відповідний протокол, який підписується присутніми членами конкурсної комісії.

 

 

 

 ІІ ЕТАП

з/п
Тип
завдання
Кількість

завдань
Тривалість

виконання
Критерії
Обгрунтування
критерїїв
Макси
мальна кіль
кість балів
1.
Перевірка професійних

компетент ностей

шляхом вирішення

ситуацій них завдань
1 - за вибором

учасника

способом

жеребкування
не більше

20 хвилин
Обґрунтоване

вирішення

ситуаційного

завдання
управлінська 

компетентність,

яка відповідає вимогам

виконання посадових

обов’язків
нормативно-правова компетентність, здатність реалізувати освітню політику закладу освіти відповідно до вимог і стандартів державної політики в сфері освіти;
- психологічна компетентність,здатність створювати сприятливий психологічний клімат у колективі;
 - лідерська компетентність, здатність впливати  на людей і формувати  команду своїх послідовників;
- комунікативна компетентність, здатність забезпечувати ефективні комунікації в колективі

 

5

 

 

 

 

 

 

2.
Публічна презентація
здійснюється

особисто конкурсантом
не більше

15 хвилин
Авторська

оригінальність
- впровадження

інноваційних, творчих

проектів, організація

і забезпечення

сучасного освітнього

процесу в навчальному

закладі;
- в роботі використані

авторські напрацювання;
- стандартна робота, яка не

відрізняться авторською

індивідуальністю

5

Зміст доповіді
- об’ємність напрацьованого

матеріалу, аргументація

поданих фактів,

результативність

 запропонованих пропозицій,
- порушено логіку виступу,

неповне представлення

результатів роботи,

невідповідність

аргументації наведених

фактів
- немає представлення

результатів роботи,

відсутність дослідження

основної теми

5

Ділові та вольові

якості доповідача
- креативність доповідача,

його емоційна

врівноваженість,

особистий стиль викладу

доповіді
-  невпевненість в собі,

відсутність творчої

ініціативи, дискусії
- доповідач уникає

контакту, агресивний,

не готовий до дискусії
5
3.
Співбесіда

конкурсанта  на

посаду керівника

з членами комісії

 

до

  20 хвилин
Визначення

фахової

компетентності
- відповідає
- частково відповідає
- не відповідає
5

Примітка:  Кандидати, які набрали менше 16 балів, вважаються такими що не пройшли ІІ етап та не можуть бути призначені на посаду, про що складається відповідний протокол, який підписується присутніми членами конкурсної комісії.

Загальна кількість балів конкурсанта визначається шляхом додавання балів, виставлених за результатами всіх етапів конкурсу: перевірка знання законодавства, вирішення ситуаційних завдань, публічна презентація та співбесіда.

 

Начальник відділу  освіти                                    В.І. Довбиш                                                                                 

 

                                        

 

 

 

 

 


« повернутися

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь